Vastenactie presenteert nieuwe huisstijl

Nieuws

9 november 2015

‘Aggiornamento’, noemde campagneleider Johan Compier als directe aanleiding tot de vernieuwing van het Vastenactie-logo, oftewel: het bij de tijd brengen van de jaarlijkse solidariteits-actie van de katholieke gemeenschap in Nederland.

Tijdens de landelijke Startdag op 7 november presenteerde campagneleider Johan Compier de nieuwe huisstijl van Vastenactie. De vertrouwde ‘k’ maakte plaats voor de ‘c’. “Ik ben er blij mee,” aldus Johan Compier: “Het is nog steeds het vertrouwde Vastenactie-logo, maar wel helemaal van deze tijd, met een moderne twist.”

Ook de website is flink aangepakt. De basis is af; de komende
weken wordt de site verder aangevuld met informatie over de komende campagne. De webshop is al ‘in de lucht’, dus wie zijn Vastenactie wil voorbereiden, kan zijn materialen online bestellen via de vernieuwde webshop. De website is nog niet klaar en ook Vastenactie zal zich blijven ontwikkelen aldus Johan Compier: “Ons ‘aggiornamento’ is nog niet af. Dat hoeft ook niet. We zullen steeds opnieuw meebewegen, ons moeten aanpassen aan de tijd en moeten afstemmen met de mensen met wie we het allemaal doen. We kijken vooruit en blijven onderweg. Ik hoop dat u ons daar nog heel lang bij wilt vergezellen.”